Menu
×

Condiții închiriere automobil

SC Automobil Center Impex SRL

 

CONDIŢII DE ÎNCHIRIERE AUTOTURISM

Informațiile din acest document reprezintă un rezumat al termenelor și condițiilor de închiriere Rent A Car. Termenele și condițiile detaliate le veți regăsi în Contractul de Închiriere la ridicarea autoturismului.

 

Rezervarea autoturismului

După efectuarea unei rezervări, fie prin intermediul site-ului web sau prin telefon, clientul va primi o confirmare prin email, sms, WhatsApp sau alte mijloace electronice de comunicare cu oferta de închiriere sau va fi contactat de către noi la numărul de telefon indicat. După acceptul clientului privind oferta de închiriere, acesta va primi Confirmarea Rezervării prin aceleași mijloace prin care s-a comunicat anterior: e-mail, ș.a.m.d.

Este posibilă confirmarea rezervării pentru un anumit tip (model, culoare, motorizare, dotări etc.) de autoturism. În caz de indisponibilitate a autoturismului respectiv, firma noastră va pune la dispoziția clientului un autoturism din aceeași clasă cu autoturismul rezervat sau un autoturism dintr-o clasă superioară, la tariful de închiriere stabilit inițial.

 

Condiții generale de închiriere

Pentru a închiria un autoturism  în condițiile standard, vârsta minimă obligatorie este de 21 ani. De asemenea, șoferul principal cât și șoferii adiționali, obligatoriu trebuie să dețină un permis de conducere valid, cu o vechime de cel puțin 12 luni.

 

Automobil Center Impex   oferă posibilitatea de închiriere a unui autoturism persoanelor cu vârsta mai mică de 23 de ani (minim 18 ani) sau o vechime a permisului mai mică de 12 luni, în următoarele condiții:

 

  • În cazul în care clientul sau șoferii adiționali dețin un permis de conducere valabil, cu o vechime mai mică de 12 luni, pot închiria și conduce un autoturism prin achitarea unei taxe suplimentare “Sofer fără experiență” în valoare de 500 EURO;

 

  • Clienții și șoferii adiționali cu vârsta sub 23 de ani împliniți și cu o vechime a permisului de conducere de minim 12 luni pot închiria și conduce un autoturism prin achitarea unei taxe suplimentare “Taxa pentru șofer tanăr” de 15 Euro/zi și suma garanției va fi dublă fată de garanția standard pentru clasa auto rezervată.

 

În cazul în care există șoferi adiționali, aceștia obligatoriu trebuie să fie prezenți la semnarea Contractului de Închiriere. Nu se acceptă adăugarea unui șofer adițional, fără ca acesta să prezinte documentele de identitate și fără acceptul în scris al firmei noastre.

 

În situația în care  firma de Rent A Car consideră necesare unele verificări suplimentare, se pot solicita alte documente sau informații din partea clientului: bilet de avion, card de credit, drept de ședere etc.

Automobil Center Impex  își rezervă dreptul de a refuza închirierea autoturismului către persoane care au furnizat informații false, către persoane cu cazier judiciar sau către persoane care nu doresc să îndeplinească termenele și condițiile de închiriere.

 

Documentele necesare la ridicarea autoturismului:

La ridicarea autoturismului, șoferul principal cât și șoferii adiționali trebuie să prezinte obligatoriu următoarele documente:

  • Carte de identitate (C.I.) sau pașaport
  • Permis de conducere.


Tariful de închiriere include următoarele:

  • TVA (VAT tax)
  • Asigurare de răspundere civila (RCA)
  • Rovigneta (taxa de drum)
  • Asistența rutieră cu acoperire națională
  • Anvelope adecvate, în funcție de anotimp
  • Suport Tehnic 24h/24h în România
  • Km nelimitati pentru perioade mai mari de 5 zile
  • Maxim 300km/zi ca medie pentru închirieri intre 2 si 5 zile(nu închiriem pentru o singură zi).

 

Condiții si modalități de plată:

 

Plata închirierii se efectuează în momentul ridicării autoturismului cu cash, card bancar sau în avans prin transfer bancar, pe baza facturii proforme emisă de firma de Rent A Car. Un autoturism se poate ridica de către client doar în momentul în care plata a fost confirmată de către banca noastră.

 

Modalități de plată a serviciilor de închiriere:

Toate tarifele și taxele sunt calculate în valuta euro.

 

  1. Plata prin numerar (cash) in valutele : LEI, EURO, USD, GBP.
  2. Plata prin card de credit sau debit : VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.

Contravaloarea serviciilor de închiriere și garanția la plata cu cardul se achita în RON la cursul EURO/RON al BNR + 1% din ziua emiterii facturii (contractului) .

Plata prin transfer bancar (doar in cazul plăților în avans pe baza facturii proforme). În cazul în care plata facturii nu s-a înregistrat în contul societății firmei Rent A Car, autoturismul rezervat nu se poate ridica de către client, pană în momentul înregistrării plății.

 

Modalități de plată a garanției:

 

  1. Suma blocată ca și Depozit/Garanție reprezintă franșiza la asigurarea autoturismului. Această sumă reprezintă responsabilitatea clientului în cazul în care autoturismul suferă o daună pe perioada închirierii.

 

  1. Depozitul / Garanția va fi blocată (pre-autorizată) până în momentul returnării autoturismului pe cardul de credit al clientului sau cash. Pentru plata cu card se emite un bon de către dispozitivul POS care atestă blocarea sumei pe card. La returnarea autoturismului, se emite un bon de anulare a sumei blocate ca și Garanție. Operațiunea de blocare (pre-autorizare) a sumei reprezentând garanția, nu implică nici un fel de cost pentru client.

 

  1. La cererea clientului si cu acceptul firmei noastre de Rent A Car, Depozitul/Garanția se poate plăti(bloca) și în numerar (cash).

 

Livrarea si returnarea autoturismului:

Firma noastră de Rent A Car oferă serviciul de ridicare / returnare a autoturismelor tuturor clienților gratuit în timpul programului de lucru,. Program de lucru: Luni – Vineri  între orele 08:30 AM –17:00 PM.

Putem livra mașinile la orice ora în afara programului de lucru contra cost. Când autoturismul este ridicat/returnat în afara programului de lucru, se aplică o taxă de 10 Euro între orele 17:00 PM – 08:30 AM. În cazul zilelor de sărbători legale această taxă este 15 Euro / ridicare sau returnare, indiferent de oră.

 

Predarea autoturismului in locatie diferită (One Way Rent):

Firma noastră de Rent A Car oferă posibilitatea tuturor clienților de a returna autoturismul oriunde în România. Returnarea autoturismului într-un alt oraș față de orașul în care a fost ridicat autoturismul, este posibilă doar cu acceptul în scris al Firmei  Rent A Car și în funcție de disponibilitatea de dislocare a autoturismului închiriat. Pentru returnarea autoturismului într-un oraș diferit față de orașul în care a fost ridicat autoturismul, se aplică o taxă de dislocare între 25 Euro și 200 Euro (în funcție de distanță și tipul de mașina). Pentru aflarea tarifelor solicitați detalii telefonic sau prin e-mail.

 

Trecerea frontierei:

Autoturismul va fi folosit exclusiv pe teritoriul României, trecerea graniței fiind posibilă doar în cazul în care locatorul își dă acordul scris printr-un document în care se stipulează expres acest lucru, prin blocarea unei garantii suplimentare si achitarii unui tariff suplimentar pe zi (stipulat in prima pagina a Contractului) pentru fiecare zi de inchiriere.

Serviciul de Asistentă Rutieră nu este inclus în tariful de închiriere în afara granițelor României.

 

Prelungirea perioadei de închiriere:

Autoturismul închiriat trebuie returnat în data, ora și locația specificată în Contractul de Închiriere. Orice schimbare privind data, ora sau locația de returnare trebuie anunțată cu cel puțin 24 ore înainte de expirarea Contractului de Închiriere. Schimbarea datei, orei sau a locației de returnare se poate efectua doar cu acceptul  firmei Rent A Car. În cazul prelungirii perioadei de închiriere, clientul va trebui să plătească în avans valoarea de închiriere și a serviciilor adiționale, rezultată din prelungire.

Taxe și penalități:

 

Lipsa de combustibil:

Autoturismul închiriat trebuie returnat cu nivelul de combustibil menționat pe Contractul de Închiriere, în caz contrar va trebui achitată contravaloarea combustibilului lipsă estimate de către agentul nostru de închirieri + o taxă de realimentare de 15 Euro.

 

Pierderea cheilor:

În cazul pierderii sau distrugerii cheilor se aplică o taxă de 250 Euro.

 

Pierderea documentelor:

În cazul pierderii documentelor mașinii se aplică o taxă de 100 Euro.

 

Pierderea accesoriilor:

În cazul pierderii sau distrugerii accesoriilor, se aplică o taxă de 70 Euro / accesoriu

 

Amenzi și alte taxe de circulație:

Clientul va suporta în totalitate amenzile de parcare, amenzile de circulație,taxe de trecere  pod, bac și alte taxe survenite.

 

Returnarea autoturismului înainte de termen:

În cazul în care un autoturism este returnat înainte de finalizarea Contractului de Închiriere, sumele plătite în avans nu se returnează. Se va emite un credit voucher clientului, echivalent cu 50% din valoarea tarifului de închiriere aferent numărului total de zile neutilizate (neconsumate). Valoarea acestui voucher va putea fi utilizată ulterior.

 

Returnarea autoturismului cu întârziere:

Autoturismul închiriat trebuie returnat cel târziu la data și ora specificată în Contractul de Închiriere. În cazul în care din orice motiv clientul întârzie returnarea autoturismului, acesta trebuie să anunțe firma de  Rent A Car imediat prin numerele de telefon puse la dispoziție sau în scris prin e-mail. Prima oră de întârziere față de ora stabilită în Contractul de Închiriere este gratuită. În cazul depășirilor (întârzierilor) mai mari de 1 oră se aplică tariful pentru o zi întreagă de închiriere.

 

Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară

Firma de rent a car  dorește să ofere autoturisme curate fiecărui client. Vă rugăm păstrați curățenia autoturismelor închiriate pentru a putea menține starea autoturismelor la o calitate înaltă.

Returnare autoturismului murdar se taxează cu 10 euro. Returnarea autoturismului în stare excesiv de murdară se taxează cu 50€. Excesiv de murdar reprezintă situația în care autoturismul necesită curățirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obișnuită de spălare. Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, resturi perisabile lăsate prin Autoturism, altundeva decât într-o pungă menajeră etc.

 

Regulamentul – Fumatul strict INTERZIS

În toate autoturismele închiriate  fumatul este STRICT INTERZIS. Prin această măsură firma dorește să ofere mașini sigure și curate către clienții săi. În cazul în care un autoturism este returnat cu dovezi care atesta că s-a fumat în interior, clientul va plăți o taxa de penalizare de 100 Euro.

 

În cazul în care autoturismul închiriat a luat foc sau prezintă arsuri chiar și parțiale în interior din cauza fumatului, clientul este responsabil în totalitate pentru pagubele produse indiferent dacă a achiziționat sau nu produsul “asigurare suplimentara”. Clientul va plăti toate pagubele produse evidențiate în devizul de reparație eliberat de un service autorizat. Asigurările autoturismului închiriat, nu acoperă daunele provocate din cauza fumatului.


Asigurări:

Clientul / șoferul autorizat prin Contractul de Închiriere este acoperit de răspunderea civilă în cazul unui accident de polița de asigurare RCA. Clientul / șoferul autorizat prin Contractul de Închiriere poate fi răspunzător în fața legii pentru daunele produse ce nu pot fi acoperite de asigurarea RCA.

Autoturismul nu are asigurare CASCO inclusa în prețul chiriei.

Asigurarea personală a clientului, a pasagerilor, a bagajelor sau a oricăror bunuri nu face obiectul Contractului de Închiriere și nici nu este acoperita de asigurarea Autoturismului. Locatorul nu răspunde de niciun prejudiciu sau deteriorare ale celor de mai sus.

În cazul în care, ca urmare a utilizării Autoturismului, se ridică pretenții față de locator, clientul îl va exonera pe locator de orice răspundere. Locatorul nu este răspunzător pentru nici un fel de prejudicii sau pierderi ale clientului și de nici un fel de prejudicii sau daune produse din culpa clientului.

În caz de accident, furt total sau parțial ori distrugere a Autoturismului din vina clientului (exclusiva sau comuna), fapta confirmata de către autoritățile abilitate, clientul răspunde cu suma reținută  cu titlu de Garanție, cu excepția cazurilor în care daunele provocate în caz de accident, furt total sau parțial ori distrugere nu sunt acoperite de polițele de asigurare, fiind expres excluse și menționate ca atare în cuprinsul Contractului de Închiriere.

Garanția se poate constitui ca o franșiză la asigurare pentru situațiile în care se produc riscuri asigurate din culpa clientului.  Clientul este pe deplin responsabil și trebuie să plătească toate daunele, costurile și/sau pierderile dacă șoferul se află sub influența alcoolului sau al drogurilor, dacă nu s-a respectat oricare din condițiile prezentului Contract, precum și în cazul în care nu prezintă documentele necesare eliberate de Poliție (în caz de furt, accident sau orice alt incident).

 În caz de infracțiune, clientul este responsabil civil, penal și financiar. În caz de furt, dacă clientul nu predă cheile și actele Autoturismului, precum și dovada furtului (procesul-verbal) eliberat de Poliție, clientul este responsabil în totalitate: financiar, civil și penal, toate asigurările pierzându-și  valabilitatea în aceasta situație.

 În cazul nereturnării Autoturismului la data prevăzută în Contract sau a folosirii Autoturismului peste termenul de închiriere, fără o aprobare prealabilă scrisă în acest sens de la locator, clientul își asumă responsabilitatea totală (financiară, civilă și penală), obligându-se să plătească închirierea Autoturismului până la data recuperării sau returnării acestuia și să achite toate cheltuielile locatorului pentru recuperarea Autoturismului. Această faptă constituie   infracțiune și se sancționează conform legislației în vigoare. După momentul prevazut în prezentul Contract pentru returnarea Vehiculului plus o ora, nicio asigurare nu mai este valabila.

Nerespectarea obligațiilor menționate în paragraful de mai sus duce la încetarea efectului asigurărilor, iar răspunderea pentru daunele provocate revine în totalitate clientului, inclusiv venitul nerealizat pe perioadă imobilizării autoturismului închiriat.

Automobil Center nu va răspunde decât pentru faptele ilicite săvârșite cu vinovăție prin exercitarea serviciului pus la dispoziția clientului, exceptând situațiile în care paguba a fost provocata de client, cu intenție sau din culpă gravă, când paguba a fost cauzată de starea de sănătate a clientului sau fapta unui terț.

Prejudiciile cauzate de simpla imprudență sau neglijență vor exonera Automobil Center de răspundere în cea mai mare măsură posibilă, iar clientul înțelege să fie exclusiv răspunzător pentru prejudiciile cauzate direct sau indirect, parțial sau total de comportamentul său, renunțând a solicita orice fel de despăgubiri de la Automobil Center.

 

Responsabilitatea clientului în caz de accident sau furt:

Garanția se retine de către Locator în următoarele condiții :

– întreținerea sau  utilizarea inadecvată a autoturismului, fapt ce a dus la distrugeri sau defecte (lovituri, zgârieturi, pătarea tapițeriei etc, griparea motorului și orice alte defecțiuni tehnice constatate într-un service autorizat);

– daune provocate de alte persoane neautorizate să conducă autoturismul și care nu sunt menționate în contract.

– daune (accidente) cauzate autoturismului închiriat, constatate de către organele abilitate de Politie, ca fiind din vina clientului sau cu autor necunoscut (include și situația în care autovehiculul este găsit lovit în parcare.

Să nu permită conducerea autoturismului de către alte persoane înafara celor menționate în contract. În caz contrar, în cazul unei daune va suporta costul acesteia în totalitate. În cazul producerii unei daune totale din vina clientului, acesta se obligă la plata integrală a valorii daunei. Dacă autoturismul închiriat este avariat din vina clientului, iar daunele depășesc valoarea garanției, clientul este obligat să plătească drept despăgubire, pe lângă garanția reținută, valoarea reparației care rezultă din devizul făcut de un service auto autorizat.

 

Micșorarea responsabilității în caz de coliziune (tamponare) – Asigurarea suplimentară.

Dacă vrei să nu-ţi blochezi valoarea garanției  și să nu ai grija pentru daune de pana la 2000 euro atunci puteți alege asigurarea suplimentară.

Aceasta se poate face pentru  perioade mai mari de 5 zile de inchiriere consecutive si doar pentru rezervari facute cu cel putin 5 zile anterior perioadei de inchiriere.

Această asigurare este o sumă pe care o plătiti în plus, pe zi, în funcţie de maşina închiriată.

Această asigurare va elimină răspunderea financiară în caz de daune dupa cum urmeaza.

Adică clientul este exonerat de răspunderea financiară pana la suma de maxim 3000 euro valoare daune cu conditia respectari legilor in vigoare. Cuantumul daunelor produse se stabileste de o unitate service auto autorizata.  

În cazul în care clientul nu poate prezenta procesul verbal întocmit de Poliție, acesta va fi responsabil pentru toate daunele cauzate autoturismului închiriat de la firma noastra de Rent A Car.

Daca autoturismul inchiriat este avariat din vina clientului, iar daunele depasesc valoarea asigurata  clientul este obligat sa plateasca drept despagubire diferenta pana la recuperarea intregii daune.

Valoarea primei pentru asigurarea suplimentara este stabilită de firma de rent a car  în funcţie de clasa maşinii si este intre 7 si 40 euro/zi.

Prin semnarea Contractului de Închiriere, clientul acceptă termenele și condițiile de asigurare cu franciza  și prin care se reduce, indiferent de partea culpabilă pentru producerea eventimentului asigurat, responsabilitatea financiară a acestuia. Asigurarea cu franșiză  este o Asigurare Complementară inclusă opțional în rata de inchiriere ;Implică eliminarea inconvenientului plăţii unei garanţii; Înseamnă   reducerea răspunderii financiare în cazul unui accident (este asigurat până în suma de 1000 sau 3000 euro in functie de suma platita pentru asigurarea sulpimentara.)      

Valoarea asigurarii suplimentare se incaseaza  în momentul semnării Contractului de Închiriere, la ridicarea autoturismului de către client.

 

Clientul este responsabil pentru remedierea integrală a daunei, dacă aceasta a fost cauzată de oricare din următoarele situații:

 

a). a condus sub influenţa drogurilor, alcoolului sau oricăror alte substanţe interzise de lege;

 

b). dacă nu a oprit autoturismul după producerea unui accident/incident şi nu a luat toate măsurile necesare în vederea limitării pagubelor;

 

c). dacă în caz de accident, nu a informat Poliția de pe raza localității în care s-a produs accidentul / incidentul, în vederea constatării accidentului / incidentului și întocmirii formelor legale;

 

d). dacă nu a anunţat în maxim 12 ore firma de Rent A Car despre evenimentul rutier produs şi nu a completat declaraţia pe proprie răspundere si raportul de accident privind împrejurările producerii accidentului.

 

e). dacă a utilizat autoturismul în scopuri ilicite/ilegale, cum ar fi contrabanda, transportul ilegal de articole sau bunuri, furtul, etc., fără ca această enumerare să fie limitativă;

 

f). a condus autoturismul cu sarcina depăşită, contrară certificatului de înmatriculare;

 

g). a condus autoturismul pe drumuri nemarcate pe harta oficială a României, neasfaltate sau accidentate (forestiere), în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă;

 

h). a utilizat autoturismul în concursuri, curse sau teste auto;

 

i). a condus autovehiculul în contradicţie cu legislaţia în vigoare ( Codul Rutier) sau cu orice alte reguli de circulaţie;

 

j). a utilizat neadecvat sau distructiv autoturismul, fapt ce a avut drept consecinţă daună a motorului, cutiei de viteze, roţilor, cauciucurilor sau a spaţiului interior al autoturismului;

 

k). paguba produsă ce a survenit ca urmare a neglijenţei grave a clientului;

 

l). în caz de furt al autoturismului, în cazul în care Clientul nu predă către agentul nostrum de inchiriere cheile şi documentele autoturismului, dovada furtului (proces verbal) întocmită de către organele de Poliţie abilitate şi declaraţie pe proprie răspundere cu privire la împrejurările producerii evenimentului;

 

m). a folosit autoturismul pentru împingerea sau remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte;

 

n). în afara graniţelor şi teritoriului României, fără acordul prealabil scris al locatorului.

 

o). dacă autovehiculul nu a fost condus de titularul contractului sau de o altă persoană stipulată în contract şi agreată de către firma  Rent A Car;

 

p). dacă sesizează o anomalie, defecţiune, avarie sau alte asemenea, cu privire la modul de funcţionare al autovehiculului şi nu înştiinţează de îndată Automobil Center Impex  despre acestea şi nu ia toate măsurile necesare în vederea limitării prejudiciului intervenit;

 

q). a abandonat autovehiculul închiriat sau l-a lăsat neasigurat sau descuiat, neglijențe în urma cărora s-au produs prejudicii;

 

IMPORTANT ! Vă rugăm să aveți în vedere că în cazul unui accident, obligatoriu se anunță firma de inchirieri auto si cea mai apropiată secție de Poliție și se solicită un raport de constatare a accidentului sau se completeaza cu constat amiabil

 

Termenele și condițiile pentru micșorarea responsabilității în caz de accident – asigurare  suplimentara sunt aplicabile doar dacă se prezintă Procesul Verbal de constatare al accidentului precum și Raportul de Constatare a accidentului, întocmit de Poliție. În cazul în care clientul nu poate prezenta procesul verbal întocmit de Poliție, acesta va fi responsabil pentru toate daunele cauzate autoturismului închiriat de la  Rent A Car.

 

Termenele și condițiile de asigurare și micșorarea responsabilității clientului în caz de coliziune (tamponare) – asigurare (CDW) cu franșiză este valabil doar pe teritoriul României. Asigurarea pentru conducerea autoturismului în afara granițelor României este supusă unor condiții și tarife speciale.

 

Garantie  / răspunderea clientului, asigurare suplimentara:

 

Valoarea taxei de garantie se blochează ca si garanție în momentul semnării Contractului de Închiriere, la ridicarea autoturismului de către client. Această garanție se returnează integral în momentul returnării autoturismului în aceleasi condiții în care a fost livrat.

Valoarea taxei blocate ca si garanție se stabileste în funcție de clasă (categoria) autoturismului între 150 EURO – 1500 EURO.

Accidente sau avarii

În caz de accident sau avarie din vina clientului (inclusiv situația în care autoturismul este găsit lovit în parcare) se va plăti cu contravaloarea garantiei  sau integral valoarea daunei în cazul în care c/val reparației este mai mare decat valoarea garantiei, justificată prin deviz de reparație de la unitatea service a mărcii respective. În caz de avarie care se dovedește (prin raportul de la poliție) ca nu este din culpa clientului, dauna va fi recuperata prin polita RCA a vinovatului.

SC Automobil Center Impex SRL se obliga ca in cazul in care contravaloarea remedierii avariilor provocate de client este mai mica decat valoarea garantiei retinute la returnarea masinii sa restituie diferenta, justificata prin deviz estimativ de la unitatea de service a marcii respective.

Asigurarea suplimentara  inclusă opțional în rata chiriei implică eliminarea inconvenientului plăţii unei garanţii; Înseamnă reducerea răspunderii financiare în cazul unui accident, autoturismul este asigurat până în suma de 1.000 euro (cuantum asigurare suplimentara de maxim 15 euro/zi)  sau 2.000 euro pentru cuantum asigurare suplimentara de max 40 euro/zi)  Daca autoturismul inchiriat este avariat din vina clientului, iar daunele depasesc valoarea asigurata  clientul este obligat sa plateasca drept despagubire diferenta pana la recuperarea intregii daune.

JURISDICTIE/VALIDITATE:

 Orice litigiu ce apare in derularea Contractului de Închiriere si care nu va putea fi solutionat pe cale amiabila, va fi solutionat de catre instanţele competente.

Clientul este de acord că acest Contract de Închiriere este guvernat de legile în vigoare din România și orice acțiune juridică se va desfășura în România. Clientul este de acord că orice adăugiri sau modificări aduse acestor termene și condiții sunt nule și fără validitate dacă nu sunt convenite în scris și semnate de ambele părți.

 

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter  personal

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC Automobil Center Impex SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre Dvs.

Scopul colectării datelor este:  inchirierea de autoturisme.

Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare in vedere prestarii serviciilor solicitate. Refuzul dvs. determină imposbilitatea de a beneficia de serviciile oferite de catre SC Automobil Center Impex SRL.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari:  la solicitarea autorităților.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la SC Automobil Center Impex SRL, DN2,  Județul Bacău.

 

1
×
Bună! Cum te putem ajuta?